Contact: +40 756 20 20 24

Returnarea produselor

 Dacă, din orice motiv, dupa ce ați recepționat comanda, nu sunteți mulțumită de produsele primite, le puteți returna fără probleme. Dreptul de retur este valabil atât pentru persoanele fizice cât și pentru cele juridice. Este necesar doar să ne anunțați de intenția dumeavoastră pe e-mail la decosta@decosta.ro sau la telefon 0756 202 024.

Magazinul nostru ofera o perioada de 30 de zile calendaristice din momentul primirii coletului, timp in care ne puteti instiinta de intentia dumneavoastra de a face retur.

Pentru îmbunătățirea calității produselor și serviciilor oferite clienților noștri vă vom fi recunoscători dacă ne veți spune motivele returnării.

Vă mulțumim!

Nu în ultimul rând, vă informăm că aveți la dispoziție două modalități de compensare a returului:

  1. Înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe www.decosta.ro.
  2. Primirea contravalorii produsului returnat (valoarea acestuia în momentul achiziției).

Vă rugăm ca odată cu solicitarea de returnare să specificați și modalitatea de compensare aleasă.

  1. Dacă alegeți înlocuirea produsului cu un alt produs disponibil pe www.decosta.ro iar valoarea celui din urmă este diferită de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:

– dacă produsul ales de dumneavoastră este mai ieftin, vă vom returna diferența în contul bancar.

– dacă produsul ales este mai scump, veți plăti diferența ca în cazul oricărei alte comenzi, ramburs, la primirea coletului sau în avans, prin transfer bancar.

  1. În cazul în care optați pentru rambursarea banilor, vă rugăm să ne comunicați pe e-mail, la aceeași adresă, următoarele informații: codul IBAN, de 24 de caractere, precum și numele întreg al titularului cardului.

Returnarea banilor se face exclusiv prin cont bancar, coletele care sunt trimise către noi în sistem ramburs, nu se primesc. Plata returului se face în 5 zile lucrătoare de la confirmarea primirii returului și a tuturor informațiilor necesare pentru a face plata (IBAN corect și titularul contului).

Costuri de returnare:

Transportul pentru returnarea produselor trebuie să se facă prin aceeași companie de curierat prin care ați primit coletul inițial și costul va fi suportat integral de noi. După ce ne inștiințați de intenția de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare.

Dacă doriți să efectuați returul în alte condiții, dumneavoastră trebuie să achitați contravaloarea returnării.

Adresa pentru returnarea produselor este:

SC Decosta Design SRL, drm Valea Danului, Nr. 2, Sector 6, București.

Vă rugăm să folosiți doar adresa de mai sus și nu adresa sediului social.

Pentru orice alte detalii sau informații, nu ezitați să ne contactați prin e-mail, la adresa decosta@decosta.ro sau telefonic la numărul 0756.202.024(disponibil de luni până vineri, în intervalul orar 07.15 – 19.00).

Vă răspundem cu plăcere, în cel mai scurt timp.

Condiții pentru returnarea produselor:

 – Să ne înștiințați prin e-mail sau telefon, în termen de 30 zile calendaristice, de intenția dumneavoastră de a returna unul sau mai multe produse.

– Produsul să nu prezinte semne de purtare, semne de uzură.

– În momentul predării către firma de transport, produsul împreună cu ambalajul producatorului trebuiesc împachetate corespunzator, cel puțin într-o altă cutie sau pungă pentru a nu se deteriora în timpul transportului, astfel încât să nu prezinte urme de deteriorare legate de împachetare.

– Ne rezervăm dreptul de a refuza și implicit de a trimite înapoi către dumneavoastră orice produs care nu îndeplinește întocmai condițiile de returnare, este uzat fizic sau deteriorat.

Decosta Design SRL își rezervă dreptul de a refuza retururile care nu se încadrează în această politică de returnare. Excepție fac doar cazurile în care produsele au defect de fabricație.

GARANȚIA

Pentru articolul/produsul cumpărat din magazinul nostru online, oferim o garanție comercială de 30 de zile de la data cumpărării, doar în cazul respectării tuturor recomandărilor de întreținere de mai jos.

Articolul/produsul cumpărat nu reprezintă un produs de folosință indelungată și trebuie utilizat potrivit recomandărilor de întreținere.

Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin lege consumatorului și este în concordanță cu prevederile OG nr. 21/1992 privind Protecția Consumatorilor cu modificările ulterioare și legea nr. 449/2003.

În cazul unor reclamații, vă rugăm să vă adresați echipei DeCosta Design SRL la adresa decosta@decosta.ro sau la numarul de telefon 0756.202.024, iar ulterior pentru soluționarea reclamației va trebui să expediati produsul în cutia originală, cu eventualele accesorii.

Modalități de asigurare a garanției:

  • Repararea produsului
  • Înlocuirea produsului
  • Reducere de preț în funcție de natura deficiențelor calitative
  • Termenul de solutionare a unei garantii este de 15 zile calendaristice

Clientii beneficiaza de garantie in urma acceptarii conditiilor din site, insa la cererea expresa a fiecăruia, documentul poate fi printat și inclus în colet.